Mga Pagkaong Pangsuhol Kang Rebon

Most of the time, ang pirme jud ihatag sa akong ma friends nga pang suhol nako para mo chika ko sa ilaha kay chocolate or anything nga naay chocolate.

chocolate

Uu… kay ambot lang… effective nga magpa sugar rush nako? Nga kanang ma honest na jud ko kaayo to the point nga mawala na ko sa self. HAHAHAHAHA! Kanang murag mahubog (pero wa pa baya ko nakasuway ug nahubog kay di man gud ko muinom).

So, here is a list nga pwede siguro ilibre sa ako (I HOPE NGA NAAY MANGLIBRE ANI) ug katong mga Please-lang-ayaw-ko-tagai-ana nga food:

Magsugod ta sa mga DILI jud nako ganahan…

Roasted Pig / Letchong Baboy

letchonDaghan kaayong ganahan ani… Well, I’m not one of them. Mura man gud ug kanang victim sa usa ka sunog tas gikaon… Ahahaha! Di bitaw! Ang reason nganong di ko ganahan ani kay tungod sa baho. Di ko ganahan. Lami man siya kan-on; yes, mukaon gihapon ko ani kung wa nay lain sa atubangan nako, but most of the time, dili jud ko… DILI!

 

Apple

appleLami jud kaayo paminawon ang crunch sa usa ka apple kung naay magkaon. Ug gipasikaw sad ni ni Snow White sa iyahang salida katong gihiloan siya sa iyang step mom. Kahibalo naman siguro mo anang An apple a day keeps the doctor away  no? Well, ako, di ko ganahan ani… Ganahan man ko ani jud sauna. Kinsa ba guy di ganahag apple. Naa koy story…

Katong nag school pa ko, ganahan jud ko atong imnonon gani nga apple ang flavor. Sige jud kog palit ato… until such time nga luod na man. Mao to, naka realize dayon ko nga kasukaon na ko kay luod jud siya nga maabot sa damgo. Napul-an siguro ko sa flavor. Since then, wala na ko ming inom ug apple flavored juice… or mingkaon ug apple.

Nindot ang story noh, makahilak. Ahahaha! Na, lagi! Di na jud ko ganahan ug apple. Bahala uroy nang An apple a day… What if HOT ang doctor? dzuh! Ahahaha!

Peanuts

peanuts

Ganahan ko atong steamed ug ginisa nga mani; pero kanang hilaw? Di jud ko! Tungod man gud to atong nahitabo nako sauna … *insert sound pang reminisce*

I was about 4 or 5 years old when my family took a vacation didto sa Masbate. Naglakaw man mi ato sa akong mama ug papa tapos nag crave dayon ko ug mani. As in! Spoiled brat jud ko sauna; kung unsay gusto kay naa. Pero na change ang tanan katong gisapot na si papa. Gisabaan siya nako; mao to, napalit siyag usa ka nigohang mani. 

Pagkaon nako, lahi man ang lasa… tam-is. Mao diay to kay HILAW pa ang mani. First time to nako makakaon ug hilaw nga mani (Mas dali jud ko makahinumdom ug mga First Time). Daghan sad ko nakaon ato uy… hangtod giluod nako… UG MINGLABAD AKONG ULO.

Karun pa jud ko nakahibalo nga makahubog diay nang peanuts katong ming ingon akong friend.

Seashells / Sa-ang

SaangDi ko mukaon ug anything nga naay shell or bisag ang sabaw nila. Makalabad jud ug ulo… Wala man koy allergies pero ambot na lang jud. Mo sulod jud ang kaisog sa baho ani sa akong system nga kanang mo sulod sad sa imong damgo. Nahilantan nakog ika isa tungod sa apple. Nahilantan na sad ko tungod sa Peanuts. Ug nahilantan na sad ko tungod sa seashells. Di siya dawaton sa akong system.

Pero usahay, if mapugos na jud ko, mukaon jud ko… pagkaon baya… magabaan ta.

Nilagang Baka

Nilagang Baka Ang dili jud nako ganahan ani kay ang after taste or ang baho sa baka inig kaon… Dili kaya sa akong power. Mag story na sad kog first time…

I was 5 years old when my Ate asked me if mukaon ba ko ug BAKA. I said, “Karne na? Oo, mukaon ko.”

Pagkahuman ato, nanawag na dayon akon igsoon nga ready na ang pagkaon. Ako, ready sad kaayo kay excited sad ko makakaon ug karne sa baka for the first time.Then, the horror took over.  Pagkaon nako… kay akong gisuka. Ahahaha! That was so unethical, but I couldn’t help myself. Gikasab-an dayon ko. Tapos, wala na mi nangaon ug baka sunod kay di man sad diay ganahan akon papa. Ahahahaa!

Milk

milkDi ko ganahan ug gatas, but ganahan ko anang flavor sa pagkaon nga naay gamay nga milk. Pero di jud ko ani.

 

 

 

MGA GANAHAN NAKO… YEHEY!

Fried Rice

Pork-Fried-Rice_17204

UGH! Please ko! Gigutom na ko!!! Magluto jud ko pirme ani if ako rang usa sa balay kay mga laagan man silang tanan.

Kahibalo sad jud akong Lola about ani nga Guilty Pleasure kay one time, gipadad-an ko niya usa ka klase sa bugas nga ipang sinangag daw. Ooohhh! I love my family! Basta daghan ang sobra nga kan-on kay isangag dayon… LOVE. IT! First pa lang gani, nalaway na ko. Ahahaha!

 

Sardines with Egg

sardines with egg

Dear Lord, 

Salamat kaayo sa mga tawo nga naka imbento aning pagkaona. Mao ni akong pangitaon kada buntag.

Mao jud ning pagkaona nga ang mga tindera sa canteen kay mo offer ani everytime ko mangitag food adto. Wala ko kahinumdom sa akong first time ani. Ana sila nga pang pobre daw nang de lata nga food. Ngano diay nga ma feel nako nga datu ko if naay ing ani sa akong plato? I LOVE IT! :L

 

Corned Beef

Corned-Beef

Kahibalo ka nga kahilakon na ko nganhi kay ganahan na kaayo ko mukaon? Hahahaha! Mao jud ning pagkaona nga rare ra kaayo nako makaon. Ambot lang! Paborito ni nako … pero usahay ra ko mukaon ani. Para mingawon ko basta mag crave ug pina grabe!

#DeLataPaMore

 

Caldereta

22 Beef Caldereta_9_10.0.13_326X580 Beef, Pork, Fish or Chicken … dili ko racist! Naay forever ani!

 

 

 

 

Bistek / Filipino Beef Steak

filipino-recipes-beef-steak

WINNER jud ni! Makahinumdom ko sa luto sa akong mama. Ambot uy! mga ing ani nga pagkaon akong ganahan… Ug ang sibuyas ug ang black pepper!

 

 

 

Coke

Nagstruggle pa ko sa akong addiction ani… kinahanglan na siyang ma control. 😉

coke

Leave a Reply

