Abi Nakog Ako

Hi uy!

Nag fineeler baya ko sa SWU katong gi invite ko ug friend nga mo perform sa ilang gitawag ug Poetry Night. Ang ilang theme kay “Tag-gub-tob” meaning, Heartbeat.

Mao to naka ingon kos akong self, “Unsa diay akong kantahon? ‘Heartbeat‘ by Carrie Underwood?”

Hahahaha… mao to, naka realiz ko nga mo perform na lang ko ug original… Poetry Night bitaw. hahaha… pagkagabii ato kay nangukay kos akong mga notebook sa mga songs nga akong gihimo para mangita ug kanang ma fit sa event… WALA KOY NAKIT-AN.

12698257_1289959561019535_1678749230397956749_o

Pagkahuman ato, nakahinumdom dayon ko about sa mga stories sa akong friend. Ming bagting dayon sa akong hunahuna nga naa man diay koy gisuwat nga daghan kaayo ang maka relate. Magpasalamat sad jud kos akong mga students kay magsigeg ingon nga “paasa” daw ko. HAHAHAHA! UG, uso sad tong nahitabo sa Miss Universe… katong gikoronahan si Ms. Colombia. So, mao to…

About man ni sa akong mga friends nga na Colombia zone before pa nag Miss Universe. HAHAHA! Makatawa ko sa story…

 

 

Abi nakog ako

Abi nakog ako ang pasabot sa imong gistorya

Nga higugmaon mo

Sakit sa dughan pero tagoon na lang

Ang pagbati sa imo

Kay Abi gyud nakog ako…

Leave a Reply

