Ang Feeler nga Maestro-Next-Door

“I want to be a teacher because I want to save the world”.

Hermergerd! That was an amazing speech made by some feeler nga bata pag college nako. Ug yes, ako to … ug feeler ko.

A year after graduating from my alma mater, and months later after ko ming hawa sa dili jud nako ganahan nga trabaho, nakasulod ko sa career nga amazing jud kaayo … kana ganing dili ka ka feel nga nagtrabaho ka — writing.

The WRITING career really made me learn so much. It was my dream job. Amazing kaayo to nga experience kanang mahimo nimo ug favorite day ang Monday kay ganahan ka magtrabaho na lang pirme. And, ang pinaka amazing nako nga ma istorya kay kanang mahimo jud kag workaholic. Yes, na hate gud nako ang mga holidays ato kay ganahan ra ko magtrabaho pirme. Hahaha!

Nindot jud kaayo to sa feeling every time ka makadawat ug mga assignments nga suwatonon … until …

Van!! Pa applyon daw ka ni mam layumas ug part time teacher sa bio. Dali! Mana ko ug apply. Demo nako ugma. Sige na. :)”, mao na ang gi message sa akong migo ug only classmate sauna sa Biology student pa mi. Nakatawa ko ato kay wala ko kabalo sa akong itubag. Nagtrabaho man gud ko ato ug article. Hahaha. Mao to, nangutana ko kung unsa ang mga requirements nga kinahanglan.

Mga days later, nakigkita ko sa akong mga friends sa theater sa akong alma mater. Naa mi sa 7 Eleven. Tapos, ang horror nga part adto kay ang among chairman kay naa ra sa akong luyo ug nagtabi mi kay kinahanglan man ug teachers ang school ug gipa apply ko. Mao to, ming apply dayon ko pagka ugma.

Tapos nahimo dayon kog maestro. Pero slight ra kay part-timer ra man gud ko. Hahaha!

Mao ni ang mga amazing nga scenario katong mingsulod ko sa Teaching career:

SCENARIO #1

Of course, katong ma shock ra silang tanan kay dili sila katio nga ang ilang maestro kay mura rag ka edad nila. They thought I was their classmate until I walked to the front and started orienting them with how I handle classes. And this happens every first day of classes.

Plus, ang mga guards kay sitahon ra ka pirme sa gate kay abi nila ug estudyante ka nga dili mag uniform.

SCENARIO #2

“Sir, unsa imong educational background?”

Mao na pirme ipangutana sa mga estudyante nako each time makakita sila ug moment para makipag start ug conversation sa akoa. So, di gyud sila motuo nga maestro ko nila?

SCENARIO #3

Kanang tag-anon nila imong kurso pag college. Hermergerd! nahimo nakog Med Tech graduate or Ex-PT student nga ming shift ug kurso para mahimog maestro sa CAS.

SCENARIO #4

Gitawag ko ug usa ka estudyante kauban ang uban niyang classmates nga dili nako students. Ila kong gipundokan ug naay lalaki nga mingduol.

Student: Sir, mo handle pa ka ana nga subject next sem?

Ako: Ahmmm… ambot lang. Depende sa ilang i assign nako kay sila ra man jud ang magbuot sa mga subjects nako.

Student: Kay magpa under ta ko nimo ba tapos magpahagbong ra ko para ma under ra ko nimo forever. Ikaw ta to among teacher, sir!

Ako: awweee… kalooy gud nimo kay dili ako imong teacher. Don’t worry … I will never be your teacher …  Like. NEVER. *evil laugh*

Ug nangatawa sad ang iyang mga friends with me. Hahahaha!

SCENARIO #5

Kanang mag joke ka sa imong klase nga silang tanan kay makuyawan kay wala sila kahibalo kung mag unsa sila. And then …

“Ikaw na jud ang pinaka evil, sir! Salig ka kay cute ka”

Hahahaha! Ana ko sauna nga “I want to save the world” pero antihero man diay ko kay EVIL man daw.

SCENARIO #6

Kanang nag exam tapos naay mangutana.

“Hala, sir! nag discuss diay ta ani?”

And then, by accident, makatawa ko ug pina evil … ug mangatawa sad silag apil kay kahibalo silang wala jud ka naka discuss ug ila tong ipa tangtang kay wala sila kahibalo. Hala uy! Evil jud diay ko. Hahahaha! Pero maminaw sad ko nila uy. Estudyante baya ko sauna…

SCENARIO #7

Kanang naay moduol nimo nga estudyante nga parinjer tapos muingon (bisayaon lang nako ha!)

“Sir, ganahan ko mubalik sa imong klase kay lisod kaayo ang Med Tech”. Tapos ming ingon dayon ko, “Pagbasa uy! naa jud na sa mga notes nga ilang i provide. Sure ko.”

Oh ha! amazing na jud ko muhatag ug advice. Magbasa. Char!

Leave a Reply

