KAY MING GRADUATE NA MAN AKONG MGA FRIENDS…. (Throwback! Bisaya ni nga blog!)

Image

Well, nakakita ko sa News Feed sa akong Facebook account nga ang mga dagway sa akong mga migo ug miga gasul-ob na ug toga!…. amazing di ba???… nakahinumdom na nuon ko sa akong amazing nga graduation… dili jud to malimtan… (except na lang kung mamatay na ko… as in hello! feeling nako ako ray magtabi about ato… HAHAHHAHA!)

Image
Luod kog nawong no??? gii lang na uy! ming gradwar bitaw… hehehe

Ing ani to ang story…. Mediocre jud ko nga klase sa estudyante… magtuon man ko… pero dili lang jud sa balay (because I believe that School is a place to study hahaha)… mao to… wala pa jud ky pakialam sa akong grades… pero di sad ko ganahan ug hagbong uy… feeling gani nako makahilak na ko anang 2.7 kay gamay na na nga grado…. duol na na sa 3.0… pero dili sad ko brayt uy!… okay lang…  balik na tas graduation nga story ay!

Image
Graduation Ball … rawr!

The day before the graduation, gi announce ang katong mga honor students… katong mga gitawag ug banggiitang MAGNA CUM LAUDE *insert majestic music* …. akong mga tapad ba kay natawag…. nakatawa ko kay palaman ko sa MAGNA CUM LAUDE SANDWICH *insert majestic music*….. ana kos mga taga likod while nagpaso akong mga tapad… “Hoy! ako baya ang SUPER Cum Laude… HAHAHA!”… mao to, ila na kong tawagon ug SUPER Cum Laude… makatawa kos akong ka feeler ato… nangatawa ra man sad mi… (naa ba kahay na annoy sa akong ka feeler no? HAHAHA)… ming ana dayon tong speaker, “ugma na lang ang uban uy kay tulo ni ka page tanan…”

Image
One of the last pictures before Graduation Day
Image
nara ay… gitung-an kog mga Honor Students katong mga MAGNA CUM LAUDE … nagtan-aw baya mi ana sa among yearbook tapos wala among nawong… na amaze kos ka bug-at sa libro nga wala koy concern…

Pagka ugma…. Graduation day…..

Naglingkod kos akong lingkuranan…. nagtoga na ko…. naka ingon bitaw kos akong self… “Hala, maypag naniguro kog eskwela… ma Honor siguro ko” ….. gahapon man gud ato, wala koy pakialam… nah! mingkalit ra bitaw na nga ganahan nako mopaso! ambot lang uy… sumpungin man ko…

Image
One of the last pictures before paso…

While naglingkod kos akong bangko, gi pang distribute tong mga program…. ako dayun gibutang ang akoang copy kay mahadlok man ko sa sulod… akong feeling ato kay mahadlok ko basig wala akong ngalan ug mahadlok ko kay basig naa akong ngalan… Amazing man ning akong only classmate sa course (Survivors baya mi sa amoang amazing nga kurso kay nangundang ang classmates ang isa kay ming shift) kay giablihan dayon iyang copy… nakulbaan dayon ko…. ming ana bitaw na siya, “Hoy van, apil man diay ka!”

Image
Nagtanga jud ming tanan diri… kanang isa ka lalaki kay mao na akong only classmate! ila-ila sa mo kaw! haha…

Pagkadungog jud nako ato kay ang akong reaction kay… wa lang!… ming ana ra ko, “noh? amazing” (gisulti ug pina normal… walay exclamation… pero ang huna huna…. NAH! I see the light!)…  Grabe! amazing kaayo…. gitawag na ang mga ngalan sa mga naay award… suh! ana jud kos akong self…. “Hala! SUPER Cum Laude jud ko” … (SUPER Cum Laude akong term kay naka award ko ug kanang pang feeler! pwede ra sad ko nimo dukdukon kung hangin ra kaayo ko… hahahaha…. feeling man gud nako kay feeler ra kaayo ko . pero ganahan man ko magtabi bi)…

Ako na ang sunod tawagon…. nag andam ko… tapos ming ana kos mga taga likod…. “Oh no…. Ang SUPER Cum Laude na ang sunod! feeling nako kay ila kong paligiron sa stage!” …. (ming support ra man sad sila nako!)… amazing kaayo….. GILAKTAWAN BITAW NA AKONG NGALAN…. tsk tsk tsk…. nakatawa na nuon kog maayo kay naguba akong moment nga pina feeler… Nag sige mig katawa sa akong friends kay nahuman nag tawag tanan… wala ko gitawag….

Image
Kato man siguro ning nag line mi para dawaton na namo ang among DIPLOMA CASE …. kato baya tong wala mi gi hand shake sa among Dean… ambot lang… di siguro siya ganahan namo…. LUORA jud nakog nawong uy!…. sorry sa VISUAL HARASSMENT… HAHA!

Hapit na jud mahuman ang lista sa tanang tawagonon…. ming ana akong FRIENDSSSSS…. as in kanang capital FRIENDS nga daghan ug S …… ana sila sa usa ka teacher, “Ma’am, wala siya gitawag” … mao to nagpadagan silag student guard sa stage para lang ma mention ko….. tapos mao to.. gitawag na akong ngalan….

Image
A Writer by profession… ing ana gihapon ug dagway,,,hahhahaha …

Amazing kaayo to nga moment uy… naka realize ko daghan kog Friends… tapos sige kog katawa padulong sa stage nga murag bata… AHAHAHA… I love my friends… I love you FRIENDSSSSSS!!!!

Leave a Reply

